Nu j..lar

Halloj!
Idag har jag varit i ett soligt Gargnäs. Vi (Sorsele Socialdemokrater) hade en partidag i Gargnäs där vi pratade EU-frågor, gick en tipsrunda med EU-frågor, fikade och hade allmänt trevlig, tack Gargnäs. 

(null)

När jag väl kom hem lyste solen i sin vackraste prakt och jag blev verkligen sugen på en cykeltur. Så jag bytte om och tog mitt första cykelpass för säsongen. Har verkligen kommit ur fas, men nu försöker jag igen.
Jag och Raimo pratade senast i går kväll om att ta det lite lugnt när man väl börjar, inte gå ut för hårt, det är ju bäst. Ehh tror ni jag levde upp till det??? Näe, det kändes ju så bra, hade bestämt att en mil var en bra början. Vad händer?? Joo på 5km känns allt så himla bra, cyklade liiite till och liiite till, vände tillslut och det blev 17km. Var helt slut när jag väl kom hem. Hade ju bara druckit kaffe och ätit en glass som grund....Ehh inte ett bra val😫.

(null)

Nåja, jag överlevde och när jag kommer in möts jag av mitt ❤️ med en bukett rosor till mig, bara så där. 💋 på dig mitt allt.

(null)

Har sett denna avsågade björk några år och idag tog jag mig tid att stanna av och fota, passade ju bra idag. 

(null)

Har just ätit middag och det blev lite True colours till det, bubbel är verkligen upplyftande 😀.

(null)

Nu tar vi kväll. 
Men kom ihåg att rösta i EU-valet, Måste säga att det är minst om inte ännu viktigare val än till riksdag, region och kommun. Jag vill inte att de högerextrema falangerna ska styra EU, tänk er att backa 50 år i tiden, Huvva säger jag bara. Förtidsröstningen har börjat och sista dag och huvudvaldag är ju 26/5

Citerar Conan O´Brien som avslut:
"Enligt en ny studie vill de flesta män att kvinnor tar notan då och då. Studien fann också att de flesta kvinnor då och då skulle vilja få lika mycket betalt som män för att göra samma jobb" 👊

God natt på er 

Pia


Kommentera här: