Snart semester

Så efterlängtad som årets semester är, tror jag ingen semester innan varit.
Tycker att stämningen på jobbet är allmänt nedstämd. Vad det beror på är svårt att säga, mina egna känslor är de enda jag kan sätta ord på. Det är många känslor med o framför, tex oreda, oärligt, oansvarligt, otydligt osv. 

(null)

Detta sammantaget med att jag är trött och sliten efter ett års jobb och mycket politisk arbete gör att man längtar extra mycket till semestern. 

(null)

Men nu är’e långhelg och bara nästa vecka kvar att jobba så efter det ska jag bara göra sånt jag själv vill och bestämt.

(null)

I morgon är en annan dag och jag slipper ställa klockan, det gillar jag. 
I helgen ska jag ladda mina batterier med att pyssla i växthuset, virka, sticka, promenera och äta gott, på så sätt ska jag jobba mot dessa o:n.

(null)

Avslutar som vanligt med ett citat, i kväll av Albert Einstein:
"I mitten av varje svårighet ligger möjlighet"

Trevlig midsommar!

Pia

Kommentera här: