Rhodos

Hej där!
I onsdag så var det då dax för den årliga semesterresan. I år tog oss vingarna till Rhodos och Ixia. Vi bor på ett mycket bra hotell med superbra mat, tillgång till gruppträning, gym och SPA. Utsikten är magisk och man ser ända till Turkiet.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

I går torsdag var vi på SPA, Raimo körde på klassisk massage och jag valde en bodyscrub och lättmassage. Vi såg oss lite omkring och åt god mat. 
I dag har vi mest legat vid poolen, fast strax före lunch körde vi vattengympa. Det är rätt skönt att fördriva tiden vid 12-snåret med något för då är det väldigt varmt.

(null)

Till middagen gick vi till en närliggande Italiensk restaurang. När vi satte oss till bords så frågade kyparen var vi kom ifrån, jag svarade Sverige, då frågade han vart i Sverige, jag svarade norra Sverige, han frågade vart i norra Sverige, jag svarade Sorsele, han sa okej min bror bor i Arjeplog!  😀 Världen är bra liten ändå. Vi beställde varsin öl och pizza, alltså stenugnsbakad pizza det är något alldeles speciellt, den pizzan får 🍕🍕🍕🍕🍕 av 5.

(null)

När vi ätit färdigt och bara satt å svamla på hörde jag någon säga, jasså det är här Sorselebona sitter 🤗.  Där står denna donna med sin sambo 😂 än en gång blir världen så liten.

(null)

Nu tänker jag krypa till kojs för en helt ny härlig dag imorgon här på Rhodos.

Avslutar med ett citat av Lao-Tse:
En god resenär har inga fasta planer och är inte inställd på att komma fram

Go’natt

Pia

Kommentera här: